• Imprimeix

Sessió sobre el portasignatures digital corporatiu

Barcelona, Girona i Lleida, 4 d'abril de 2017

foto_portasignatures

Jornada de caràcter bàsic per conèixer les funcionalitats i prestacions del portasignatures digital corporatiu, una eina d'administració electrònica que permet automatitzar el procés de validacions prèvies, és a dir, els vistiplaus, i la signatura de documents electrònics, reforçant l'ús de la signatura electrònica. Amb el portasignatures s'optimitza la validació i la signatura de documents amb garanties d'integritat i no-repudi, s'estandarditzen els procediments de signatura i validació, s'escurça el temps de signatura i es crea una interfície amigable per a la integració amb els sistemes de gestió dels departaments.  L'objectiu ha estat conèixer les funcionalitats principals del portasignatures digital.

Aquesta sessió es va poder seguir en directe a les delegacions de l'Escola a Girona i Lleida.

Programa

Vídeos de la jornada:

Presentació de la sessió | vídeo
Francesc Romagosa i Jou, responsable d'Estudis, Oficina de Processos i Administració Electrònica | vídeo
Rosa Gallego de la Secretaria d'Administració i Funció Pública, Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge | vídeo

Data d'actualització:  04.04.2017