• Imprimeix

Sessió sobre identificació i signatura electrònica (Barcelona, 19 d'octubre de 2018, de 10 a 14 hores - emissió en directe a Girona, Tortosa, Manresa, Lleida i Tarragona)

Aquesta sessió pretén aprofundir en el coneixement dels aspectes més rellevants de la tramitació electrònica del procediment administratiu en relació amb la identificació i signatura electrònica del ciutadà i de l'administració. En aquest sentit, la sessió centrarà la seva explicació en la definició del que és la signatura electrònica, amb revisió de la normativa vigent en aquesta matèria. També s'exposarà quines són les eines d'identificació i signatura que disposa el ciutadà per les seves comunicacions amb l'administració i les obligacions i drets envers l'ús de la signatura electrònica en el procediment administraitu comú. 

Aquesta activitat forma part d'un programa de 4 monogràfics organitzats per l'Oficina de Processos i Administració Electrònica conjuntament amb l'EAPC (codis 10141/2018-1, 10142/2018-1, 10143/2018-1 i 10144/2018-1) que permeten l'alumnat tenir un coneixement aprofundit sobre els aspectes més importants per a la valoració jurídica i la tramitació dels expedients administratius electrònics.

Programa

Inscripcions: Cal que us hi inscrigueu per mitjà d'ATRI o del circuit que tingui establert la unitat de formació del vostre departament o organisme.

 
Aquesta sessió s'emetrà en directe a Girona, Tortosa, Manresa, Lleida i Tarragona (cal fer la corresponent inscripció)
Data d'actualització:  04.10.2018