• Imprimeix

Jornada sobre ARESTA, el gestor documental corporatiu: del document paper al document electrònic (Barcelona, 12 de desembre de 2017 de 9.30 a 14 h i emissió en directe a Girona, Tortosa, Lleida i Reus)

Tenim per endavant un gran repte: la transformació digital de l'Administració, que la nova llei de procediment administratiu imposa com una realitat imminent, ens deixarà sense papers, però no ens pot deixar sense expedients, sense història. Vinton Cerf, considerat un dels pares d'Internet, deia fa uns mesos durant una visita a Barcelona: «Vindrà una edat fosca si no aconseguim preservar les dades digitals». La gestió documental i l'arxiu electrònic són potser la gran assignatura pendent, la que més ens hauria d'amoïnar, però també hem de saber que existeixen solucions, i aquesta jornada arriba per donar a conèixer ARESTA, el gestor documental corporatiu, la solució per la qual aposta la Generalitat de Catalunya en aquesta matèria.

Els objectius de la jornada són donar a conèixer el gestor documental corporatiu de la Generalitat de Catalunya, explicar les principals funcionalitats i a quines necessitats dòna resposta el gestor documental corporatiu, donar a conèixer el Protocol de gestió de documents electrònics i arxiu de la Generalitat de Catalunya, i els instruments tècnics i presentar algunes experiències reals de departaments i organismes que ja utilitzen el gestor documental corporatiu.

Els destinataris són el personal de les àrees d'organització dels departaments de la Generalitat de Catalunya o unitats assimilades, àrees TIC, arxivers, responsables i personal directiu.

Programa

Inscripcions:  cal que us hi inscrigueu per mitjà d'ATRI o del circuit que tingui establert la unitat de formació del vostre departament o organisme.

La sessió s'emetrà en directe a Girona | Tortosa | Lleida | Reus

Per a les emissions en directe cal que us hi inscrigueu per mitjà d'ATRI o del circuit que tingui establert la unitat de formació del vostre departament o organisme.

Data d'actualització:  01.12.2017