• Imprimeix

Èxit de participació al V Congrés Internacional EDO 2018 sobre Gestió del coneixement com a instrument de millora organitzativa i d'aprenentatge

14/05/2018 10:05
05_edo_2018

Els dies 9, 10 i 11 de maig l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i el Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada han acollit el V V Congrés Internacional EDO 2018 sobre Gestió del coneixement com a instrument de millora organitzativa i d'aprenentatge organitzat per el Grup de Recerca EDO de la Universitat Autònoma de Barcelona, el CEJFE i l'EAPC.  Durant els tres dies de durada del congrés han assistit més de 450 persones a les diferents sessions.  

La sessió inaugural va comptar amb la presència de Meritxell Masó, secretària general del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge i directora de l'Escola, Àngel Cortadelles, director de serveis del Departament de Justícia i Margarita Arboix, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El congrés ha comptat amb diverses ponències i amb sessions i pòsters de gran nivell i amb la participació de diversos ponents de reconegut prestigi com són Nancy Dixon, fundadora de Common Knowledge Associates; Juan Freire, Degà Associat Acadèmic de l'Escola de Negocis del Tecnològic de Monterrey; Genís Roca, fundador i president de RocaSalvatella o bé Duncan Waite, professor de la Texas State University.

Enguany els objectius del Congrés han estat analitzar i debatre sobre la realitat i les perspectives de l'aprenentatge en acció dins de les organitzacions, fomentar l'intercanvi d'experiències i bones pràctiques sobre la promoció de l'aprenentatge informal i social en el lloc de treball, promoure línies de treball conjuntes entre les universitats, l'Administració pública i el sector privat en l'àmbit de la creació i gestió del coneixement en xarxa, conèixer i valorar els estudis i recerques relacionades amb l'aprenentatge informal, la gestió del coneixement i els nous formats d'aprenentatge, establir ponts institucionals per potenciar l'anàlisi del lideratge i el seu rol en la gestió del coneixement i impulsar l'establiment de vincles i línies de treball conjuntes entre la universitat i la societat relacionades amb el desenvolupament de nous formats d'aprenentatge en les organitzacions.