• Imprimeix

L'Arxiu de l'Escola forma part de la nova web de Gestió documental de la Generalitat de Catalunya

12/07/2017 13:07
espai_web_arxiu_eapc

A partir d'avui es pot consultar tota la informació de l'Arxiu Central Administratiu de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya en el marc de la nova pàgina web de gestió documental adreçada tant a la ciutadania com a col·lectius professionals.

L’Arxiu Central Administratiu de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) és la unitat encarregada de vetllar per la correcta gestió documental de l’EAPC.  

D’acord amb del Decret 254/2016, de 17 maig, de reestructuració de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, l’Arxiu Central Administratiu s’adscriu a l’Àrea d’anàlisi de dades, organització i comunicació de la Subdirecció General d’Administració, Serveis i Projecció Externa i deixa de dependre del Servei de Gestió Administrativa i Règim Interior de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.

L’Arxiu Central Administratiu disposa d’una oficina ubicada a la segona planta de l’edifici modernista, Casa Antoni Roger, situat al carrer Girona, 20 de Barcelona. A més disposa d’un dipòsit, al soterrani de l’edifici, que alberga uns 226 metres lineals de documentació dels segles XX i XXI.

La nova web

Un dels principals objectius que ofereix el web és ser un dels centres d’informació i de difusió dels Arxius Centrals Administratius (ACA) i del sistema de gestió documental que es coordina des del Departament de Cultura. 

El portal web no ha estat dissenyat únicament per satisfer les necessitats del personal professional, sinó que també s’ha pensat en el ciutadà que desconeix la matèria, tot oferint espais explicatius com: què és la gestió documental, com es gestionen els documents administratius, quins són els procediments què trobem en la gestió documental o com podem accedir a la documentació, entre d’altres. 

Podeu consultar la nova web de Gestió documental de la Generalitat de Catalunya aquí.